Ohlasy diváků

20.06.2014 07:34

Divák: Tomáš z Brna


Dobrý den, včera jsem měl možnost shlédnout představení Víkend s bohem v brněnském divadle Bolka Polívky. A vlastně jediné co chci napsat je: bravo! Málokdy se stane, že z divadla odcházím tak moc pohnutý, dojatý, pobavený, zapřemýšlený a tak hrozně moc šťastný, že jsem měl možnost vaší hru vidět. Dlouhý potlesk a závěrečnou standing ovation jste si právem zasloužili. Mně nezbývá nic jiného než čekat na další datum tohoto představení na které musím vzít tolik lidí! Děkuji Vám, ještě jednou gratuluju a přeji hodně úspěchů do příštích představení.

 

------------------------------------------------------------------------

divačka Radka z Pardubic, kde bylo odehráno divadelní představení na podporu lidí s handicapem

Dobrý den, Mário,
 
pro zajímavost zasílám oskenovanou stránku z Deníku ze dne 13. 6. 2014. Celá stránka je věnovaná Vašemu  představení v Pardubicích.
 
Stále mi další a další návštěvníci divadla říkají a píšou, jak je to představení oslovilo, jak bylo skvělé a jiné než všechno ostatní, co kdy viděli, včetně představení J. Duška. I takoví racionalisté, u kterých bych to vůbec nečekala, včetně mých rodičů a pana předsedy Krásy, který už hodně dlouho v divadle nebyl. J Vím, že se představení líbilo i dětem, které byly v sále. Já sama to cítím podobně – na rozdíl představení J. Duška ta Vaše hra působí nejen na sluch, ale i na další smysly, a hlavně vyvolává emoce. Představení je dostatečně vtipné a odlehčené, aby všichni přijali hluboké pravdy o životě, které tam zazní. Spousta lidí Vás tam poznala v úplně jiné podobě – a kromě Vás jsou vynikající i Matouš a František.
 
Mnoho lidí včetně nás  by přišlo znova, aby zachytili další informace a znovu prožili to, co už viděli. A moc ráda bych Vás po prázdninách pozvala do Pardubic na přednášku, jak jsme o tom hovořili po představení.
 
Dnes mi poštou přišly  pozitivní noviny Polahoda, kde je náš společný rozhovor na první straně. Až mě překvapilo, kolik novin rozhovor převzalo (vím min. o čtyřech). Asi z něj byla cítit upřímnost. Odkaz na článek je zde: https://ibisbooks.cz/dload/polahoda_cerven_2014__web.pdf
 
Pro mě osobně to představení a celý ten večer byl největší dárek ke čtyřicátinám, které jsem slavila hned potom v pátek třináctého.J Takže Vám ještě jednou za všechno děkuji a těším se na další společné akce.

---------------------------------------------------------------------------

divačka Jitka z Prahy

Krásný den přeji.

Chtěla bych poděkovat za nádherné představení "Víkend s Bohem", které jsem shlédla minulý týden v pražském divadle Na prádle. Děkuji hlavním představitelům hry i jejím tvůrcům a organizátorům.

Byl to úžasný zážitek. Těším se, že podobných představení bude čím dál víc.

---------------------------------------------------------------------------